z
بهائیت شناسی
www.Baha9.ir
منوی اصلی
مطالب پیشین
موضوعات وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • کل بازدیدها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین به روز رسانی :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل مطالب :
درباره ما

" بسم الله الرّحمن الرّحیم "
اینجانب تلاش می کنم با استفاده از کتابهای رهبران بهائی، احکام، اعتقادات و تناقضات حسینعلی بهاء، عبدالبهاء و شوقی را از کتاب های آنها استخراخ نموده با سند و مدرک در اختیار این فرقه گمراه قرار دهم تا حقیقت بر آنان روشن گشته، به آغوش اسلام باز گردند.
وَ السّلَامُ عَلَی مَن اِتَّبَعَ الهُدَی.
« بابائی »
جستجو


دانشنامه مهدویت
مهدویت امام زمان (عج)
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان

ابزار و قالب وبلاگ

کاربردی
logo-samandehi
Google

در این وبلاگ
در كل اینترنت
ارسال شده در 1398/12/24 ساعت 09:29 توسط بابائی

                                       ریمی ریم رم

 

    هر کدام از انبیای الهی که زندگی آنان مورد مطالعه قرار گیرد، برای خواننده ثابت می گردد که آنان قبل از بعثتشان فردی راستگو، مورد قبول عموم مردم و مورد اعتماد آنان بوده و همچنین در کارشان انسان های خداترسی بودند که جز بندگی خدا و اعتقاد به قیامت و رفاه زندگی مردم در زندگی آنان نمود نداشت و خداوند نیز چنین انسان های صادق، امین و دلسوز را برای هدایت انسان ها برگزید.

 

    در این میان اما کسانی بودند که جز به فکر منفعت خویش به چیز دیگری فکر نمی کردند و اینان نه تنها ادعاهای متعدد و متضادی داشتند، بلکه دائماً در صدد بودند تا در وحله اول منافع مادی خود و خانوادشان را مد نظر قرار دهند و از عوام الناس در جهت مطامع دنیوی بیگاری بکشند.


    یکی از این مدعیان حُقه میرزا حسینعلی نوری مازندرانی ملقب به بهاءالله می باشد که ادعاهای خویش را از من یظهره اللهی کتاب بیان علی محمد شیرازی (باب)، رجعت حضرت عیسی و امام حسین علیه السلام گرفته تا ادعای نبوت و الوهیت به پیش برده است و پیروان گمراه او نیز نسبت به وی چنین ادعائی را قائل بوده و پذیرفته بودند.

 

   فضل الله صبحی از منشیان مخصوص عبدالبهاء که مدت 12 سال نزد وی مشغول بکار بود و بعد از مرگ عبدالبهاء و روی کار آمدن شوقی بخاطر شناخت کامل از رهبر جدید بهائیان و انحراف وی از این فرقه بیزاری جست و به دامان پاک اسلام روی آورد و کتاب هائی در این زمینه به رشته تحریر در آورد که یکی از آنها پیام پدر می باشد. وی در این کتاب به مناسبتی در مورد میرزا عنایت علی آبادی بهائی چنین می نویسد:

    «روزی میرزا عنایت به پیشگاه بهاء رفت و با آنکه می بایستی چون دیگران در نزد او فروتن و خاموش باشد، گستاخی کرد و این (شعر) را خواند:

ای بار خدائی که خدائی ست ترا کم        آنان که خدایند تو را بنده محکم

حالا که چنین است من بندهء بی غم       گاهی ریمی ریم ریم کنم و گه ریمی ریم رم

    بهاء خنده اش گرفت و دیگران که نزدش بودند لب گزه رفتند. بهاء گفت: میرزا عنایت چه می خواهی بگوئی؟ ریمی ریم رم چیست؟ گفت: می خواهم بگویم که از شکوه و بزرگی خدائی تو من رم می کنم».

 

    کاربران نکته سنج و  دقیق ملاحظه می فرمائید که مسئله خدائی میرزا حسینعلی نوری مازندرانی موضوع جا افتاده ای در بین بهائیان بود و آنان میرزا حسینعلی را خدای خود می دانستند بگونه ای که آن را در همه جا مخصوصاً نزد خود میرزا بیان می کردند و او نه تنها آنان را از این کار منع نکرد، بلکه برای تأئید کلامشان به چهره أغنام (پیروان حسینعلی بهاء) تبسم می کرد و می خندید!

 

برای دیدن کتاب پیام پدر روی ادامه مطلب کلیک کنید.


مشخصات کتاب پیام پدر، فضل الله صبحی
                                                                
http://s6.picofile.com/file/8389718526/%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85_%D9%BE%D8%AF%D8%B1.jpg
                                                                       
کتاب پیام پدر، صفحه 39
                                                                 
http://s6.picofile.com/file/8389721276/%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85_%D9%BE%D8%AF%D8%B1_%D8%B5_39.jpg


موضوع : ادعاهای حسینعلی بهاء , 


ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو